четверг, 18 мая 2017 г.

Зведений листок даних вивчення рівня вихованості  учнів 9 класу  за ІІ семестр.


Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ступенів
(травень 2017  р)
з/п


Прізвище, імя учнів класу
Показники (критерії)
Обовязковість і відповідальність
Бережливіст
Дисципліна
Ставлення до навчання
Ставлення до праці
Доброта і чуйність
Чесність та справедливість
Простота та скромність
Культура спілкування
Колективізм
Середній бал
Рівень вихованості
1
Харченко Мирослава
0,43
0,75
0,81
0,31
0,87
0,62
0,81
0,94
0,90
0,84
0,70
С
2
Темчур Катерина
0,39
0,87
0,56
0,6
0,4
0,88
0,4
0,56
0,43
0,43
0,6
C
3
Петько Євген
0,69
0,75
0,81
1
0,87
0,87
0,62
0,87
0,87
0,87
0,82
С
4
Вітренко Ігор
0,81
0,94
0,75
0,8
0,81
0,87
0,89
1
0,9
1
0,9
С
5
Шаповал Дмитро
0,56
0,75
0,69
0,43
0,3
0,3
0,56
0,87
0,5
0,69
0,7
C
6
Рябокобила Сергій
0,25
0,4
0,5
0,62
0,69
0,43
0,43
0,43
0,62
0,56
0,74
C
7
Красюк Аміна
0,69
0,75
0,81
1
0,87
0,87
0,62
0,87
0,87
0,87
0,82
С
8
Коннік Євгеній
0,69
0,81
0,31
0,87
0,81
0,87
0,87
0,43
0,87
0,62
0,72
С
9
Гавриленко Анастасія
0,62
0,94
0,87
0,94
0,94
0,94
0,81
0,81
0,87
0,75
0,91
Д
10
Шаповал Денис
0,31
0,81
0,5
0,87
0,94
0,43
0,87
0,31
0,62
0,5
0,62
С
11
Журавльов Сергій
0,4
0,62
0,43
0,62
0,4
0,62
0,4
0,62
0,4
0,62
0,5
Н
12
Фомченко Євген
0,13
1
0,69
0,81
0,7
0,75
0,15
0,94
0,62
0,5
0,52
Н
13
Копанишин Владислав
0,56
0,77
0,79
0,94
1
0,5
1
0,8
0,8
1
0,8
С
14
Таран Анна
0,43
0,75
0,81
0,31
0,87
0,62
0,81
0,94
0,94
0,84
0,95
Д
15
Осіпова Ольга
0,62
0,75
0,87
0,81
0,89
0,87
0,89
0,81
0,69
0,87
0,96
Д
16
Дудко Віталій
0,69
0,75
0,81
1
0,87
0,87
0,62
0,87
0,87
0,87
0,82
С
17
Наумова Анастасія
0,43
0,75
0,81
0,31
0,87
0,62
0,81
0,12
0,65
0,6
0,54
Н
18
Куницька Єлизавета
0,95
0,94
0,9
0,94
0,94
0,94
0,81
0,81
0,98
0,98
0,98
Д

У класі навчається 19 учнів, роботу виконували – 18 учнів. Із них:
0 – мають високий рівень вихованості;
4- має достатній рівень вихованості;
11 - мають середній рівень вихованості;
3 -мають низький рівень вихованості.

У процентному відношенні це становить:
0% - мають високий рівень вихованості;
33% - мають достатній рівень вихованості;
50.8% -  мають середній рівень вихованості;
17%- мають низький рівень вихованості

Класний керівник: / Лабзіна І.А /  ____________


Аналіз
 анкети основних показників рівня вихованості
учнів 9 класу Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ступенів
у ІІсеместрі 2016- 2017 навчальному році.
В анкетування по «Визначенню рівня вихованості учнів» взяли участь 18 учнів 8 класу. Анкета включала в себе наступні показники:
обовязковість і відповідальність;
- бережливіст;
- дисципліна;
- ставлення до навчання;
- ставлення до праці;
- доброта і чуйність;
- чесність та справедливість;
- простота та скромність;
- культура спілкування;
- колективізм;
За аналізом   анкетування маємо такі результати : жоден учень немає високого рівня вихованості, чотири учня мають достатній рівень вихованості (Куницька Є, Таран А, Осіпова О, Гавриленко А), 11 учнів мають середній рівень вихованості та 3учнів мають низький рівень вихованості ( Журавльов  С., Наумова А, Фомченков Є ). У процентному відношенні це становить:
0% - мають високий рівень вихованості;
33% - мають достатній рівень вихованості;
50.8% -  мають середній рівень вихованості;
17%- мають низький рівень вихованості

Підрахувавши середній показник за кожен із критеріїв маємо: найвищий показник  0,96 за критерії «Бережливіст», «Ставлення до праці» , «Простота та скромність», «Колективізм». Показник 0,7 маємо за критерії «Дисципліна», «Ставлення до навчання» , «Доброта і чуйність», «Чесність та справедливість», «Культура спілкування». І найнижчи йпоказик 0,6  - «Обов’язковість і відповідальність». За даними результатами можна зробити висновок, що колектив ще у процесі згуртування, учні не завжди відчувають свою обов’язковість та відповідальність. У класі чітко прослідковується високий рівень почуття  колективізму, простота  та скромність. Але в колективі є наявні потреби у вихованні дисципліни, доброти, чуйності, чесності та справедливості та відповідальності у навчанні. Учні, які мають низький рівень вихованості (вище зазначені) потребують у додатковому спілкуванні з психологом та в індивідуальних бесідах з класним керівником. 


0 коммент.:

Отправить комментарий

 

Виховна робота Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates