вторник, 8 мая 2018 г.


Зведений листок даних вивчення рівня вихованості  учнів 10 класу  за ІІ семестр.

Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ступенів
(травень 2018  р)
з/п


Прізвище, імя учнів класу
Показники (критерії)
Обовязковість і відповідальність
Бережливіст
Дисципліна
Ставлення до навчання
Ставлення до праці
Доброта і чуйність
Чесність та справедливість
Простота та скромність
Культура спілкування
Колективізм
Середній бал
Рівень вихованості
1
Петько Євген
0,69
0,75
0,81
1
0,87
0,87
0,62
0,87
0,87
0,87
0,82
С
2
Шаповал Дмитро
0,56
0,75
0,69
0,43
0,3
0,3
0,56
0,87
0,5
0,69
0,7
C
3
Рябокобила Сергій
0,25
0,4
0,5
0,62
0,69
0,43
0,43
0,43
0,62
0,56
0,74
C
4
Красюк Аміна
0,69
0,75
0,81
1
0,87
0,87
0,62
0,87
0,87
0,87
0,82
С
5
Коннік Євгеній
0,69
0,81
0,31
0,87
0,81
0,87
0,87
0,43
0,87
0,62
0,72
С
6
Гавриленко Анастасія
0,62
0,94
0,87
0,94
0,94
0,94
0,81
0,81
0,87
0,75
0,91
Д
7
Фомченко Євген
0,13
1
0,69
0,81
0,7
0,75
0,15
0,94
0,62
0,5
0,52
Н
8
Таран Анна
0,43
0,75
0,81
0,31
0,87
0,62
0,81
0,94
0,94
0,84
0,95
Д
9
Осіпова Ольга
0,62
0,75
0,87
0,81
0,89
0,87
0,89
0,81
0,69
0,87
0,96
Д
10
Дудко Віталій
0,69
0,75
0,81
1
0,87
0,87
0,62
0,87
0,87
0,87
0,82
С
11
Наумова Анастасія
0,43
0,75
0,81
0,31
0,87
0,62
0,81
0,12
0,65
0,6
0,54
Н




У класі навчається 12 учнів, роботу виконували – 11 учнів. Із них:
0 – мають високий рівень вихованості;
3- має достатній рівень вихованості;
6 - мають середній рівень вихованості;
2 -мають низький рівень вихованості.

У процентному відношенні це становить:
0% - мають високий рівень вихованості;
25% - мають достатній рівень вихованості;
50% -  мають середній рівень вихованості;
17%- мають низький рівень вихованості

Класний керівник: / Лабзіна І.А /  ____________



Аналіз
 анкети основних показників рівня вихованості
учнів 10 класу Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ступенів
у ІІсеместрі 2017- 2018 навчальному році.
В анкетування по «Визначенню рівня вихованості учнів» взяли участь 11 учнів 10 класу. Анкета включала в себе наступні показники:
обовязковість і відповідальність;
- бережливіст;
- дисципліна;
- ставлення до навчання;
- ставлення до праці;
- доброта і чуйність;
- чесність та справедливість;
- простота та скромність;
- культура спілкування;
- колективізм;
За аналізом   анкетування маємо такі результати : жоден учень немає високого рівня вихованості, три  учня мають достатній рівень вихованості ( Таран А, Осіпова О, Гавриленко А),6 учнів мають середній рівень вихованості та 2учні мають низький рівень вихованості (Наумова А, Фомченков Є ). У процентному відношенні це становить:
0% - мають високий рівень вихованості;
25% - мають достатній рівень вихованості;
50% -  мають середній рівень вихованості;
17%- мають низький рівень вихованості

Підрахувавши середній показник за кожен із критеріїв маємо: найвищий показник  0,96 за критерії «Бережливіст», «Ставлення до праці» , «Простота та скромність», «Колективізм». Показник 0,7 маємо за критерії «Дисципліна», «Ставлення до навчання» , «Доброта і чуйність», «Чесність та справедливість», «Культура спілкування». І найнижчи йпоказик 0,6  - «Обов’язковість і відповідальність». За даними результатами можна зробити висновок, що колектив ще у процесі згуртування, учні не завжди відчувають свою обов’язковість та відповідальність. У класі чітко прослідковується високий рівень почуття  колективізму, простота  та скромність. Але в колективі є наявні потреби у вихованні дисципліни, доброти, чуйності, чесності та справедливості та відповідальності у навчанні. Учні, які мають низький рівень вихованості (вище зазначені) потребують у додатковому спілкуванні з психологом та в індивідуальних бесідах з класним керівником. 


0 коммент.:

Отправить комментарий

 

Виховна робота Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates