Зведений листок даних вивчення рівня вихованості учнів 10 класу за ІІ семестр.
Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ступенів
(травень 2018 р)
№
з/п
|
Прізвище, імя учнів класу
|
Показники (критерії)
|
|||||||||||
Обовязковість і відповідальність
|
Бережливіст
|
Дисципліна
|
Ставлення до навчання
|
Ставлення до праці
|
Доброта і чуйність
|
Чесність та справедливість
|
Простота та скромність
|
Культура спілкування
|
Колективізм
|
Середній бал
|
Рівень вихованості
|
||
1
|
Петько Євген
|
0,69
|
0,75
|
0,81
|
1
|
0,87
|
0,87
|
0,62
|
0,87
|
0,87
|
0,87
|
0,82
|
С
|
2
|
Шаповал Дмитро
|
0,56
|
0,75
|
0,69
|
0,43
|
0,3
|
0,3
|
0,56
|
0,87
|
0,5
|
0,69
|
0,7
|
C
|
3
|
Рябокобила Сергій
|
0,25
|
0,4
|
0,5
|
0,62
|
0,69
|
0,43
|
0,43
|
0,43
|
0,62
|
0,56
|
0,74
|
C
|
4
|
Красюк Аміна
|
0,69
|
0,75
|
0,81
|
1
|
0,87
|
0,87
|
0,62
|
0,87
|
0,87
|
0,87
|
0,82
|
С
|
5
|
Коннік Євгеній
|
0,69
|
0,81
|
0,31
|
0,87
|
0,81
|
0,87
|
0,87
|
0,43
|
0,87
|
0,62
|
0,72
|
С
|
6
|
Гавриленко Анастасія
|
0,62
|
0,94
|
0,87
|
0,94
|
0,94
|
0,94
|
0,81
|
0,81
|
0,87
|
0,75
|
0,91
|
Д
|
7
|
Фомченко Євген
|
0,13
|
1
|
0,69
|
0,81
|
0,7
|
0,75
|
0,15
|
0,94
|
0,62
|
0,5
|
0,52
|
Н
|
8
|
Таран Анна
|
0,43
|
0,75
|
0,81
|
0,31
|
0,87
|
0,62
|
0,81
|
0,94
|
0,94
|
0,84
|
0,95
|
Д
|
9
|
Осіпова Ольга
|
0,62
|
0,75
|
0,87
|
0,81
|
0,89
|
0,87
|
0,89
|
0,81
|
0,69
|
0,87
|
0,96
|
Д
|
10
|
Дудко Віталій
|
0,69
|
0,75
|
0,81
|
1
|
0,87
|
0,87
|
0,62
|
0,87
|
0,87
|
0,87
|
0,82
|
С
|
11
|
Наумова Анастасія
|
0,43
|
0,75
|
0,81
|
0,31
|
0,87
|
0,62
|
0,81
|
0,12
|
0,65
|
0,6
|
0,54
|
Н
|
У класі навчається 12
учнів, роботу виконували – 11 учнів. Із них:
0 – мають високий
рівень вихованості;
3- має достатній
рівень вихованості;
6 - мають середній
рівень вихованості;
2 -мають низький
рівень вихованості.
У процентному
відношенні це становить:
0% - мають високий
рівень вихованості;
25% - мають достатній
рівень вихованості;
50% - мають
середній рівень вихованості;
17%- мають низький
рівень вихованості
Класний керівник: / Лабзіна І.А / ____________
Аналіз
анкети основних показників рівня вихованості
учнів 10 класу Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ
ступенів
у ІІсеместрі 2017- 2018 навчальному році.
В анкетування по
«Визначенню рівня вихованості учнів» взяли участь 11 учнів 10 класу. Анкета
включала в себе наступні показники:
- обовязковість
і відповідальність;
- бережливіст;
- дисципліна;
- ставлення до
навчання;
- ставлення до праці;
- доброта і чуйність;
- чесність та
справедливість;
- простота та
скромність;
- культура
спілкування;
- колективізм;
За
аналізом анкетування маємо такі результати : жоден учень немає високого
рівня вихованості, три учня мають
достатній рівень вихованості ( Таран А, Осіпова О, Гавриленко А),6 учнів мають середній рівень вихованості та 2учні мають низький рівень вихованості (Наумова А,
Фомченков Є ). У процентному відношенні це становить:
0% - мають високий
рівень вихованості;
25% - мають достатній рівень вихованості;
50% - мають
середній рівень вихованості;
17%- мають низький
рівень вихованості
Підрахувавши середній
показник за кожен із критеріїв маємо: найвищий показник 0,96 за критерії
«Бережливіст», «Ставлення до праці» , «Простота та скромність»,
«Колективізм». Показник 0,7 маємо за критерії «Дисципліна», «Ставлення
до навчання» , «Доброта і чуйність», «Чесність та справедливість»,
«Культура спілкування». І найнижчи йпоказик 0,6 - «Обов’язковість
і відповідальність». За даними результатами можна зробити висновок, що
колектив ще у процесі згуртування, учні не завжди відчувають свою
обов’язковість та відповідальність. У класі чітко прослідковується високий
рівень почуття колективізму, простота та скромність. Але в
колективі є наявні потреби у вихованні дисципліни, доброти, чуйності, чесності
та справедливості та відповідальності у навчанні. Учні, які мають низький
рівень вихованості (вище зазначені) потребують у додатковому спілкуванні з
психологом та в індивідуальних бесідах з класним керівником.
0 коммент.:
Отправить комментарий