воскресенье, 25 декабря 2016 г.

Зведений листок даних вивчення рівня вихованості  учнів 9 класу 



Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ступенів
(грудень 2016-2017 н. р)
з/п


Прізвище, імя учнів класу
Показники (критерії)




Обовязковість і відповідальність
Бережливіст
Дисципліна
Ставлення до навчання
Ставлення до праці
Доброта і чуйність
Чесність та справедливість
Простота та скромність
Культура спілкування
Колективізм
Середній бал
Рівень вихованості
1
Харченко Мирослава
0,43
0,75
0,81
0,31
0,87
0,62
0,81
0,94
0,94
0,84
0,74
С
2
Темчур Катерина
0,39
0,87
0,56
0,62
0,5
0,88
0,43
0,56
0,43
0,43
0,65
C
3
Петько Євген
0,69
0,75
0,81
1
0,87
0,87
0,62
0,87
0,87
0,87
0,82
С
4
Вітренко Ігор
0,81
0,94
0,75
0,88
0,81
0,87
0,99
1
0,94
1
0,9
Д
5
Шаповал Дмитро
0,56
0,75
0,69
0,43
0,25
0,25
0,56
0,87
0,5
0,69
0,6
C
6
Рябокобила Сергій
0,25
0,4
0,5
0,62
0,69
0,43
0,43
0,43
0,62
0,56
0,74
C
7
Красюк Аміна
0,69
0,75
0,81
1
0,87
0,87
0,62
0,87
0,87
0,87
0,82
С
8
Коннік Євгеній
0,69
0,81
0,31
0,87
0,81
0,87
0,87
0,43
0,87
0,62
0,72
С
9
Гавриленко Анастасія
0,62
0,94
0,87
0,94
0,94
0,94
0,81
0,81
0,87
0,75
0,91
Д
10
Шаповал Денис
0,31
0,81
0,5
0,87
0,94
0,43
0,87
0,31
0,62
0,5
0,62
С
11
Журавльов Сергій
0,4
0,62
0,43
0,62
0,4
0,62
0,4
0,62
0,4
0,62
0,5
Н
12
Фомченко Євген
0,13
1
0,69
0,81
0,94
0,75
0,75
0,94
0,62
0,87
0,8
С
13
Копанишин Владислав
0,56
0,75
0,75
0,94
1
0,5
1
0,87
0,87
1
0,82
С
14
Таран Анна
0,43
0,75
0,81
0,31
0,87
0,62
0,81
0,94
0,94
0,84
0,9
Д
15
Осіпова Ольга
0,62
0,75
0,87
0,81
0,81
0,87
0,87
0,81
0,69
0,87
0,9
Д
16
Дудко Віталій
0,69
0,75
0,81
1
0,87
0,87
0,62
0,87
0,87
0,87
0,82
С
17
Наумова Анастасія
0,43
0,75
0,81
0,31
0,87
0,62
0,81
0,94
0,94
0,84
0,74
С
18
Куницька Єлизавета
0,62
0,94
0,87
0,94
0,94
0,94
0,81
0,81
0,87
0,75
0,85
С


У класі навчається 19 учнів, роботу виконували – 18 учнів. Із них:
0 – мають високий рівень вихованості;
3- має достатній рівень вихованості;
13 - мають середній рівень вихованості;
1 -мають низький рівень вихованості.

У процентному відношенні це становить:
0% - мають високий рівень вихованості;
30% - мають достатній рівень вихованості;
53.8% -  мають середній рівень вихованості;
10,2%- мають низький рівень вихованості

Класний керівник: / Лабзіна І.А /  ____________



Аналіз
 анкети основних показників рівня вихованості
учнів 9 класу Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ступенів
у Ісеместрі 2016- 2017 навчальному році.
В анкетування по «Визначенню рівня вихованості учнів» взяли участь 18 учнів 8 класу. Анкета включала в себе наступні показники:
- обовязковість і відповідальність;
- бережливіст;
- дисципліна;
- ставлення до навчання;
- ставлення до праці;
- доброта і чуйність;
- чесність та справедливість;
- простота та скромність;
- культура спілкування;
- колективізм;
За аналізом   анкетування маємо такі результати : жоден учень немає високого рівня вихованості, один учень має достатній рівень вихованості (Вітренко Ігор), 15 учнів мають середній рівень вихованості та 2 учнів мають низький рівень вихованості (Вейда О. Журавльов  С. ). У процентному відношенні це становить:
0% - мають високий рівень вихованості;
30% - мають достатній рівень вихованості;
53,8% -  мають середній рівень вихованості;
10,7%- мають низький рівень вихованості.

Підрахувавши середній показник за кожен із критеріїв маємо: найвищий показник  0,8 за критерії «Бережливіст», «Ставлення до праці» , «Простота та скромність», «Колективізм». Показник 0,7 маємо за критерії «Дисципліна», «Ставлення до навчання» , «Доброта і чуйність», «Чесність та справедливість», «Культура спілкування». І найнижчи йпоказик 0,6  - «Обов’язковість і відповідальність». За даними результатами можна зробити висновок, що колектив ще у процесі згуртування, учні не завжди відчувають свою обов’язковість та відповідальність. У класі чітко прослідковується високий рівень почуття  колективізму, простота  та скромність. Але в колективі є наявні потреби у вихованні дисципліни, доброти, чуйності, чесності та справедливості та відповідальності у навчанні. Учні, які мають низький рівень вихованості (вище зазначені) потребують у додатковому спілкуванні з психологом та в індивідуальних бесідах з класним керівником. 

0 коммент.:

Отправить комментарий

 

Виховна робота Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates