Зведений листок даних вивчення рівня вихованості учнів 9 класу
Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ступенів
(грудень 2016-2017 н. р)
№
з/п
|
Прізвище, імя учнів класу
|
Показники (критерії)
|
|||||||||||
Обовязковість і відповідальність
|
Бережливіст
|
Дисципліна
|
Ставлення до навчання
|
Ставлення до праці
|
Доброта і чуйність
|
Чесність та справедливість
|
Простота та скромність
|
Культура спілкування
|
Колективізм
|
Середній бал
|
Рівень вихованості
|
||
1
|
Харченко Мирослава
|
0,43
|
0,75
|
0,81
|
0,31
|
0,87
|
0,62
|
0,81
|
0,94
|
0,94
|
0,84
|
0,74
|
С
|
2
|
Темчур Катерина
|
0,39
|
0,87
|
0,56
|
0,62
|
0,5
|
0,88
|
0,43
|
0,56
|
0,43
|
0,43
|
0,65
|
C
|
3
|
Петько Євген
|
0,69
|
0,75
|
0,81
|
1
|
0,87
|
0,87
|
0,62
|
0,87
|
0,87
|
0,87
|
0,82
|
С
|
4
|
Вітренко Ігор
|
0,81
|
0,94
|
0,75
|
0,88
|
0,81
|
0,87
|
0,99
|
1
|
0,94
|
1
|
0,9
|
Д
|
5
|
Шаповал Дмитро
|
0,56
|
0,75
|
0,69
|
0,43
|
0,25
|
0,25
|
0,56
|
0,87
|
0,5
|
0,69
|
0,6
|
C
|
6
|
Рябокобила Сергій
|
0,25
|
0,4
|
0,5
|
0,62
|
0,69
|
0,43
|
0,43
|
0,43
|
0,62
|
0,56
|
0,74
|
C
|
7
|
Красюк Аміна
|
0,69
|
0,75
|
0,81
|
1
|
0,87
|
0,87
|
0,62
|
0,87
|
0,87
|
0,87
|
0,82
|
С
|
8
|
Коннік Євгеній
|
0,69
|
0,81
|
0,31
|
0,87
|
0,81
|
0,87
|
0,87
|
0,43
|
0,87
|
0,62
|
0,72
|
С
|
9
|
Гавриленко Анастасія
|
0,62
|
0,94
|
0,87
|
0,94
|
0,94
|
0,94
|
0,81
|
0,81
|
0,87
|
0,75
|
0,91
|
Д
|
10
|
Шаповал Денис
|
0,31
|
0,81
|
0,5
|
0,87
|
0,94
|
0,43
|
0,87
|
0,31
|
0,62
|
0,5
|
0,62
|
С
|
11
|
Журавльов Сергій
|
0,4
|
0,62
|
0,43
|
0,62
|
0,4
|
0,62
|
0,4
|
0,62
|
0,4
|
0,62
|
0,5
|
Н
|
12
|
Фомченко Євген
|
0,13
|
1
|
0,69
|
0,81
|
0,94
|
0,75
|
0,75
|
0,94
|
0,62
|
0,87
|
0,8
|
С
|
13
|
Копанишин Владислав
|
0,56
|
0,75
|
0,75
|
0,94
|
1
|
0,5
|
1
|
0,87
|
0,87
|
1
|
0,82
|
С
|
14
|
Таран Анна
|
0,43
|
0,75
|
0,81
|
0,31
|
0,87
|
0,62
|
0,81
|
0,94
|
0,94
|
0,84
|
0,9
|
Д
|
15
|
Осіпова Ольга
|
0,62
|
0,75
|
0,87
|
0,81
|
0,81
|
0,87
|
0,87
|
0,81
|
0,69
|
0,87
|
0,9
|
Д
|
16
|
Дудко Віталій
|
0,69
|
0,75
|
0,81
|
1
|
0,87
|
0,87
|
0,62
|
0,87
|
0,87
|
0,87
|
0,82
|
С
|
17
|
Наумова Анастасія
|
0,43
|
0,75
|
0,81
|
0,31
|
0,87
|
0,62
|
0,81
|
0,94
|
0,94
|
0,84
|
0,74
|
С
|
18
|
Куницька Єлизавета
|
0,62
|
0,94
|
0,87
|
0,94
|
0,94
|
0,94
|
0,81
|
0,81
|
0,87
|
0,75
|
0,85
|
С
|
У класі навчається 19 учнів, роботу виконували –
18 учнів. Із них:
0 – мають високий
рівень вихованості;
3- має достатній
рівень вихованості;
13 - мають
середній рівень вихованості;
1 -мають низький
рівень вихованості.
У процентному відношенні це становить:
0% - мають
високий рівень вихованості;
30% - мають
достатній рівень вихованості;
53.8% -
мають середній рівень вихованості;
10,2%- мають
низький рівень вихованості
Класний керівник: / Лабзіна І.А / ____________
Аналіз
анкети основних
показників рівня вихованості
учнів 9 класу Червонокостянтинівської ЗШ І-ІІІ ступенів
у Ісеместрі 2016- 2017 навчальному році.
В анкетування по «Визначенню рівня вихованості
учнів» взяли участь 18 учнів 8 класу. Анкета включала в себе наступні
показники:
- обовязковість
і відповідальність;
-
бережливіст;
-
дисципліна;
- ставлення
до навчання;
- ставлення
до праці;
- доброта і
чуйність;
- чесність
та справедливість;
- простота
та скромність;
- культура
спілкування;
-
колективізм;
За аналізом анкетування маємо такі
результати : жоден учень немає високого рівня вихованості, один учень має
достатній рівень вихованості (Вітренко Ігор), 15 учнів мають середній рівень
вихованості та 2 учнів мають низький рівень вихованості (Вейда О.
Журавльов С. ). У процентному відношенні
це становить:
0% - мають високий рівень вихованості;
30% - мають достатній рівень вихованості;
53,8%
- мають середній рівень вихованості;
10,7%- мають низький рівень вихованості.
Підрахувавши середній показник за кожен із
критеріїв маємо: найвищий показник 0,8
за критерії «Бережливіст», «Ставлення до
праці» , «Простота та скромність», «Колективізм». Показник 0,7 маємо за
критерії «Дисципліна», «Ставлення до навчання» , «Доброта і чуйність», «Чесність та справедливість», «Культура спілкування». І найнижчи
йпоказик 0,6 - «Обов’язковість і відповідальність». За даними результатами можна
зробити висновок, що колектив ще у процесі згуртування, учні не завжди
відчувають свою обов’язковість та відповідальність. У класі чітко
прослідковується високий рівень почуття
колективізму, простота та
скромність. Але в колективі є наявні потреби у вихованні дисципліни, доброти,
чуйності, чесності та справедливості та відповідальності у навчанні. Учні, які
мають низький рівень вихованості (вище зазначені) потребують у додатковому
спілкуванні з психологом та в індивідуальних бесідах з класним керівником.
0 коммент.:
Отправить комментарий